Заменой термостата и прошивкой мозгов1971 писав:Такая же хрень... первый раз охренел, когда только после 103 гр. начали выть вентиляторы и почти сразу отключились... как лечить - не знаю, пытался выяснять, но везде полный мороз...lifeman2016 писав:....Но, возможно, все-таки основная причина еще глубже - оказывается, у меня в заводской прошивке рабочий режим по температуре охлаждайки до 103 градусов, т.е. вентиляторы включаются на 103 и на 99 выключаются. Порылся в интернете - таки да, в этих годах на 204 движки фориков именно такие режимы в прошивке...
Озадачился заменой режимов, чтобы понизить этот порог на градусов 5-8, как было в предыдущих моделях. Нахрена мне 103 градуса в двигателе???...
Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й пост
- SERGEY
- Советчик
- Повідомлень: 1602
- З нами з: 19 травня 2009, 15:38
- Reputation: 0
- My car: forester 2.5 2020
- Меня зовут: Сергей
- Card Number: 106
- Звідки: Харьков
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Востаннє редагувалось 26 жовтня 2017, 15:17 користувачем SERGEY, всього редагувалось 1 раз.
-
- Понимающий
- Повідомлень: 535
- З нами з: 31 серпня 2010, 14:03
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0
- Card Number: 0
- Звідки: Львів
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Поставив термостат 21210AA160 (Поч. темп. відкриття 82 — 86°C, повне відкр. 91°C). В верхній патрубок (45161AG070) через проставку поставив термовмикач Fae 36370 (точка включення 95°С, точка виключення 90°С). Термовмикач через реле підключив для керування першою швидкістю вентиляторів паралельно до того реле що вже було в тримачі реле під капотом. Номер реле 82501-AG041. На схемі це має бути (точно не пам'ятаю, перевірте) SUB FAN RELAY (1)lifeman2016 писав:...Озадачился заменой режимов, чтобы понизить этот порог на градусов 5-8, как было в предыдущих моделях. Нахрена мне 103 градуса в двигателе???
Термостат на более ранний(по открытию) поменяли еще при капремонте.
Может у кого-нибудь есть контакты, опыт, как это сделать?
Теоретично можна не ставити додаткового реле, а підключити термовмикач без нього. Він на це розрахований.
Але потрібно залишити можливість ЕБК самостійно вмикати першу швидкість вентиляторів оскільки він включає її при включенні кондиціонера.
Проставку виточили на замовлення. Діаметр проставки в місцях на які натягується патрубок має бути 38,5мм. В отворі для термовмикача різьба 22х1,5. Номер хомутів 909170064 (треба 2шт).
В результаті вентилятори вмикаються на першій швидкості при температурі двигуна 98°С і вимикаються при 88°С.
-
- Новичок
- Повідомлень: 18
- З нами з: 12 грудня 2016, 15:07
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0 SH
- Меня зовут: Виталий
- Card Number: 0
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Дякую за коментар,є питання: чи не простіше просто змінити показники температури включення/виключення вентиляторів в прошивці ? І друге питання - координати майстра, хто може це зробити.-TV- писав:Поставив термостат 21210AA160 (Поч. темп. відкриття 82 — 86°C, повне відкр. 91°C). В верхній патрубок (45161AG070) через проставку поставив термовмикач Fae 36370 (точка включення 95°С, точка виключення 90°С). Термовмикач через реле підключив для керування першою швидкістю вентиляторів паралельно до того реле що вже було в тримачі реле під капотом. Номер реле 82501-AG041. На схемі це має бути (точно не пам'ятаю, перевірте) SUB FAN RELAY (1)lifeman2016 писав:...Озадачился заменой режимов, чтобы понизить этот порог на градусов 5-8, как было в предыдущих моделях. Нахрена мне 103 градуса в двигателе???
Термостат на более ранний(по открытию) поменяли еще при капремонте.
Может у кого-нибудь есть контакты, опыт, как это сделать?
Теоретично можна не ставити додаткового реле, а підключити термовмикач без нього. Він на це розрахований.
Але потрібно залишити можливість ЕБК самостійно вмикати першу швидкість вентиляторів оскільки він включає її при включенні кондиціонера.
Проставку виточили на замовлення. Діаметр проставки в місцях на які натягується патрубок має бути 38,5мм. В отворі для термовмикача різьба 22х1,5. Номер хомутів 909170064 (треба 2шт).
В результаті вентилятори вмикаються на першій швидкості при температурі двигуна 98°С і вимикаються при 88°С.
-
- Понимающий
- Повідомлень: 535
- З нами з: 31 серпня 2010, 14:03
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0
- Card Number: 0
- Звідки: Львів
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Незнаю, може і простіше. Але де знайти спеціаліста який це може зробити?lifeman2016 писав:Дякую за коментар,є питання: чи не простіше просто змінити показники температури включення/виключення вентиляторів в прошивці ?
Якщо ви про зміни в прошивці то незнаю. Якщо про зміни які я описав то там має справитись звичайний автомобільний електрик.lifeman2016 писав:І друге питання - координати майстра, хто може це зробити.
- Vofka2203
- Участник
- Повідомлень: 146
- З нами з: 13 грудня 2012, 11:56
- Reputation: 0
- My car: Subaru Forester 2.5 CVT CD
- Меня зовут: Vofka
- Card Number: 0
- Звідки: Західна Україна
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Доброго всім дня, Колеги, прошу Вашої поради або допомоги!!!
Субару Форестер, 2013 року випуску, 2,5атмо на варіаторі, кузов SJ, двигун FB25, планую встановити ГБО. Прошу поради, де встановлювати, хто зможе підправити прошивку..., можливо хтось скаже перші 1000-2000 км. пробігу які є нюанси, чи потрібно приїздити на підлаштування по газу, як часто. В нашому місті гбо встановлюють, але на Субару від 2013року поки ніхто не пробував, тим більше, що в любому випадку потрібно в прошивці розширити квз(кут випередження запалювання) то такого точно ніхто не робить. Порадьте куди поїхати до адекватних майстрів., дякую.
Субару Форестер, 2013 року випуску, 2,5атмо на варіаторі, кузов SJ, двигун FB25, планую встановити ГБО. Прошу поради, де встановлювати, хто зможе підправити прошивку..., можливо хтось скаже перші 1000-2000 км. пробігу які є нюанси, чи потрібно приїздити на підлаштування по газу, як часто. В нашому місті гбо встановлюють, але на Субару від 2013року поки ніхто не пробував, тим більше, що в любому випадку потрібно в прошивці розширити квз(кут випередження запалювання) то такого точно ніхто не робить. Порадьте куди поїхати до адекватних майстрів., дякую.
- Gengzu
- Понимающий
- Повідомлень: 976
- З нами з: 25 січня 2013, 08:45
- Reputation: 0
- My car: Forester SH9
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 0
- Звідки: Киев
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
температуру включения радиаторов можно в мозгах поправить.
Forester SG5, 2.5л, АКПП, 2006г. (Tuned by BOXER POWER) -> Forester SH9 (Tuned by BilykWRX)
- Gengzu
- Понимающий
- Повідомлень: 976
- З нами з: 25 січня 2013, 08:45
- Reputation: 0
- My car: Forester SH9
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 0
- Звідки: Киев
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
на FB моторы долгое время все боялись ставить. Аким в Одессе говорит что ставят сейчас и на FB.Vofka2203 писав:Доброго всім дня, Колеги, прошу Вашої поради або допомоги!!!
Субару Форестер, 2013 року випуску, 2,5атмо на варіаторі, кузов SJ, двигун FB25, планую встановити ГБО. Прошу поради, де встановлювати, хто зможе підправити прошивку..., можливо хтось скаже перші 1000-2000 км. пробігу які є нюанси, чи потрібно приїздити на підлаштування по газу, як часто. В нашому місті гбо встановлюють, але на Субару від 2013року поки ніхто не пробував, тим більше, що в любому випадку потрібно в прошивці розширити квз(кут випередження запалювання) то такого точно ніхто не робить. Порадьте куди поїхати до адекватних майстрів., дякую.
я, при установке гбо, врятли доверил бы машину кому-то другому.
Forester SG5, 2.5л, АКПП, 2006г. (Tuned by BOXER POWER) -> Forester SH9 (Tuned by BilykWRX)
-
- Участник
- Повідомлень: 181
- З нами з: 05 червня 2017, 23:16
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0
- Меня зовут: Андрей
- Card Number: 0
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Всем привет. Форик SH 2008г 2.0 Атмо. Если поставить газоболонное ,то каждые 30тыс нужно регулировать клапана и снимать двигатель? Сколько стоит снять двигло с регулировкой ? Вот думаю а стоит ли овчинка выделки если у меня в год до 5тыс км получается...
- Gengzu
- Понимающий
- Повідомлень: 976
- З нами з: 25 січня 2013, 08:45
- Reputation: 0
- My car: Forester SH9
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 0
- Звідки: Киев
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
регулировка раз в 50. снять поставить двигатель 200$.Dreammer писав:Всем привет. Форик SH 2008г 2.0 Атмо. Если поставить газоболонное ,то каждые 30тыс нужно регулировать клапана и снимать двигатель? Сколько стоит снять двигло с регулировкой ? Вот думаю а стоит ли овчинка выделки если у меня в год до 5тыс км получается...
регулировка еще сколько-то.
Forester SG5, 2.5л, АКПП, 2006г. (Tuned by BOXER POWER) -> Forester SH9 (Tuned by BilykWRX)
- komis@r
- Участник
- Повідомлень: 235
- З нами з: 06 грудня 2014, 20:22
- Reputation: 2
- My car: Forester 2.0X AT MY08
- Меня зовут: Александр
- Card Number: 0
- Звідки: Киев
Re: Газобалонное оборудование (техническая тема),ЧИТАТЬ 1-й
Где это 200?я туда не поеду)))
Сам за полтора часика выдернул,ничего сложного было бы время и охота
Сам за полтора часика выдернул,ничего сложного было бы время и охота